Celem szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach” jest wzmocnienie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów z klientami zgłaszającymi niezadowolenie.
Uczestnicy zdobędą narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, co przyczyni się do poprawy jakości obsługi i zwiększenia satysfakcji Klientów.
Szkolenie jest dedykowane:
Profesjonalnej obsługi w trudnych sytuacjach
Jak kontrolować emocje i prowadzić rozmowy w sytuacjach konfliktowych.
Deeskalacji negatywnych emocji
Techniki pozwalające na wygaszenie napięcia i przywrócenie profesjonalizmu w trudnych rozmowach.
Radzenia sobie z obiekcjami
Skuteczne metody pracy z klientami zgłaszającymi reklamacje i roszczenia.
Budowania zaufania i pozytywnego nastawienia
Narzędzia pozwalające na tworzenie empatii i zrozumienia wobec klientów.
Moduł I: Trudne sytuacje a nasze nastawienie i automatyczne reakcje
Moduł II: Psychologia rozmów z „trudnymi klientami”
Moduł III: Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy – otwarcie na rozmowę
Moduł IV: Praca z obiekcjami i wygaszanie emocji klienta
Moduł V: Badanie satysfakcji klienta z uzyskanej pomocy i zamknięcie rozmowy
Szkolenie to pozwoli Ci na podniesienie jakości obsługi klienta, zwiększenie satysfakcji z oferowanych usług oraz wzmocnienie relacji z Klientami poprzez profesjonalne i skuteczne zarządzanie trudnymi sytuacjami.
Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:
+48 506 053 521
(Pon. – Pt. 08:00 – 18:00)
lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz:
+48 721 827 902
(Pon. – Pt. 8:00 – 18:00)
Napisz do nas:
alisowska@businessmakers.pl
+48 506 053 521
(Pon. – Pt. 8:00 – 18:00)
Napisz do nas:
dklimala@businessmakers.pl