Obsługa klienta w trudnych sytuacjach - szkolenie dla obsługi klienta i sprzedawców

Celem szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach” jest wzmocnienie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów z klientami zgłaszającymi niezadowolenie.

Uczestnicy zdobędą narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, co przyczyni się do poprawy jakości obsługi i zwiększenia satysfakcji Klientów.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie jest dedykowane:

Czego nauczą się uczestnicy?

Profesjonalnej obsługi w trudnych sytuacjach

Jak kontrolować emocje i prowadzić rozmowy w sytuacjach konfliktowych.

Deeskalacji negatywnych emocji

Techniki pozwalające na wygaszenie napięcia i przywrócenie profesjonalizmu w trudnych rozmowach.

Radzenia sobie z obiekcjami

Skuteczne metody pracy z klientami zgłaszającymi reklamacje i roszczenia.

Budowania zaufania i pozytywnego nastawienia

Narzędzia pozwalające na tworzenie empatii i zrozumienia wobec klientów.

Korzyści z uczestnictwa:

Moduły szkolenia:

Moduł I: Trudne sytuacje a nasze nastawienie i automatyczne reakcje

Moduł II: Psychologia rozmów z „trudnymi klientami”

Moduł III: Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy – otwarcie na rozmowę

Moduł IV: Praca z obiekcjami i wygaszanie emocji klienta

Moduł V: Badanie satysfakcji klienta z uzyskanej pomocy i zamknięcie rozmowy

Szkolenie to pozwoli Ci na podniesienie jakości obsługi klienta, zwiększenie satysfakcji z oferowanych usług oraz wzmocnienie relacji z Klientami poprzez profesjonalne i skuteczne zarządzanie trudnymi sytuacjami.

Szkolenie poprowadzi:

Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:

+48 721 827 902

+48 506 053 521
(Pon. – Pt. 08:00 – 18:00)

lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz: