Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - szkolenie dla pracowników administracji publicznej

Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie” ma na celu podniesienie standardów obsługi w jednostkach administracji publicznej poprzez rozwinięcie kluczowych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych pracowników.

Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie obsługiwać klientów w oparciu o nowoczesne standardy, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jak budować pozytywny wizerunek urzędu. Program szkolenia kładzie nacisk na komunikację, profesjonalizm oraz budowanie zaufania i lojalności klientów urzędu.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie jest skierowane do:

Czego nauczą się uczestnicy?

Profesjonalnej obsługi klienta

Uczestnicy poznają najnowsze standardy obsługi klienta oraz dowiedzą się, jak skutecznie komunikować się z klientami urzędu.

Skutecznej komunikacji

Uczestnicy nauczą się, jak prowadzić rozmowy w sposób jasny i zrozumiały, oraz jak radzić sobie z barierami komunikacyjnymi.

Radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Szkolenie pomoże uczestnikom rozwijać techniki samoregulacji, które pozwolą na utrzymanie spokoju i profesjonalizmu w sytuacjach stresowych.

Budowania pozytywnego wizerunku urzędu

Uczestnicy dowiedzą się, jak profesjonalna obsługa przekłada się na postrzeganie urzędu przez klientów i jak budować zaufanie.

Moduły szkolenia:

Moduł I: Rola obsługi klienta w urzędzie

Moduł II: Skuteczna komunikacja z klientem

Moduł III: Trudne sytuacje w obsłudze klienta

Moduł IV: Budowanie pozytywnego wizerunku urzędu

Okazja dla pracowników administracji publicznej do rozwoju swoich kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi interesantów, co bezpośrednio przekłada się na jakość usług świadczonych przez urząd. 

Szkolenie może ulec modyfikacji i personalizacji po diagnozie potrzeb rozwojowych, dzięki czemu jeszcze lepiej będzie dostosowane do potrzeb organizacji i uczestników.

Szkolenie poprowadzi:

Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:

+48 721 827 902

+48 506 053 521
(Pon. – Pt. 08:00 – 18:00)

lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz: