WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
Świetna robota! Jak widzisz chwalę ich często a nawet myślę, że za często bo nie doceniają tych pochwał"." I tak, daję informację zwrotną, jednak to nie działa. Ileż
Idealny Klient, to przyjemność i satysfakcja z tego co robisz, bo wiesz że sprzedajesz swoje usługi lub produkty osobom, które chcą za te usługi i produkty zapłacić. Kiedy
Sprzedaż to sztuka, którą opanować może każdy, kto do procesu nabywania nowych kompetencji podejdzie z otwartością i systematycznością w działaniu. Na jakich kompetencjach się skupić? Poniżej te kluczowe,
Świetna robota! Jak widzisz chwalę ich często a nawet myślę, że za często bo nie doceniają tych pochwał"." I tak, daję informację zwrotną, jednak to nie działa. Ileż można powtarzać to samo?"
16 listopada 2023

Informacja zwrotna - wyzwania zarządzania

Świetna robota! Jak widzisz chwalę ich często a nawet myślę, że za często bo nie doceniają tych pochwał"." I tak, daję informację zwrotną, jednak to nie działa. Ileż można powtarzać to samo?"

 

To przykład zaledwie jednej rozmowy z menedżerem na szkoleniu.

 

Diagnoza:

 

 brak znajomości struktury informacji zwrotnej i pochwały

 przekazywanie informacji zwrotnej po czasie, kiedy pracownik już zapomniał o danym zdarzeniu lub od "zawsze" tak robi i nigdy nie było z tym problemów

 unikanie trudnych rozmów w obawie przed reakcją pracownika

 traktowanie pochwały jako codzienną (bezwartościową) rutynę

 

 

Rzeczywistość menedżera to stała praca nad sobą i swoim zespołem.

 

Kiedy trenujemy informację zwrotną to, dopiero wówczas menedżerowie rozumieją jak powinna ta rozmowa przebiegać. Na ogromnym spokoju i panowaniem nas emocjami. Powinna zawierać nasze oczekiwania i konsekwencje danego zachowania. I tu jest właśnie klucz.

Informacja zwrotna powinna dotyczyć zmiany konkretnego zachowania i powinna być pozbawiona generalizacji(Ty zawsze, nigdy itp.)

 

Dlatego wiedza czym jest i jak stosować informację zwrotną jest ważną częścią pracy menedżera.

 

 

Jedną z metod informacji zwrotnej jest:

 

F (fakty)

U (uczucia)

K (konsekwencje)

O (oczekiwania)

 

 

Jeśli jest właściwie stosowana, przynosi naprawdę dobre rezultaty dla obu stron. Jest to informacja zwrotna oparta na przeszłości (zachowaniu, które miało już miejsce).

 

 

Możemy również skorzystać z Feedforward, ukierunkowanym na przyszłość

 

Zamiast powiedzieć: "Po raz drugi spóźniłeś się z przesłaniem danych na czas".

Mówimy: "Chciałbym, abyś od jutra przesyłał dane na czas / do drugiego każdego miesiąca".

Pytamy pracownika jaki ma pomysł/rozwiązanie na to, aby tak właśnie było. Dziękujemy.

 

 

Co myślicie o tej formie informacji zwrotnej?

 

Jak widać, zawsze mamy wybór a unikanie informacji zwrotnej lub niewłaściwe przeprowadzanie rozmowy może kosztować nas utratę autorytetu lub brak zaufania w zespole.

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z INFORMACJI ZWROTNEJ dla siebie lub swojej firmy skontaktuj się z nami mailowo: biuro@businessmakers.pl

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
BUSINESS MAKERS AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / BUSINESS MAKERS DOROTA KLIMALA, WIDOKOWA 1 (56-400 NIECISZÓW), NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Realizacja: Plutowski.pl

+48 506 053 521

 

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

DOROTA KLIMALA

+48 721 827 902

 

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA

BADANIA

SZKOLENIA

BUSINESS MAKERS

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet