Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

 ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? 

 

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:

 

+48 721 827 902

+48 506 053 521

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

 

 

lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz:

16 listopada 2023
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
Poznaj kluczowe strategie, które pozwolą skutecznie zwiększyć wyniki sprzedażowe: od precyzyjnej analizy potrzeb klienta, przez budowanie zaufania i lojalności, po efektywne techniki sprzedażowe (SPIN Selling, AIDA) oraz metody
Autor: Agnieszka Lisowska Dlaczego pracownicy naprawdę odchodzą z firm? To nie rotacja, to reakcja na złe zarządzanie. Poznaj dane, mechanizmy i konkretne strategie, które pomagają zatrzymać ludzi –
Czym jest przywództwo transformacyjne i jak naprawdę działa? W tym artykule znajdziesz praktyczne przykłady, filary tego stylu zarządzania oraz konkretne narzędzia, które pomagają liderom angażować zespoły, rozwijać ludzi
Koło życia to narzędzie, które w prosty sposób pomaga spojrzeć z lotu ptaka na własne życie i odnaleźć w nim obszary, które potrzebują większej uwagi lub zmiany. Umożliwia
Autor: Dorota Klimala „3 skuteczne techniki sprzedaży, których prawdopodobnie nie znasz – poznaj psychologiczne mechanizmy, które pomagają klientowi podjąć decyzję. Sprawdź, jak zwiększyć efektywność sprzedaży, korzystając z mniej
Świetna robota! Jak widzisz chwalę ich często a nawet myślę, że za często bo nie doceniają tych pochwał"." I tak, daję informację zwrotną, jednak to nie działa. Ileż można powtarzać to samo?"

Informacja zwrotna - wyzwania zarządzania

Autor: Agnieszka Lisowska

 

Świetna robota! Jak widzisz chwalę ich często a nawet myślę, że za często bo nie doceniają tych pochwał"." I tak, daję informację zwrotną, jednak to nie działa. Ileż można powtarzać to samo?"

 

To przykład zaledwie jednej rozmowy z menedżerem na szkoleniu.

 

Diagnoza:

 

 brak znajomości struktury informacji zwrotnej i pochwały

 przekazywanie informacji zwrotnej po czasie, kiedy pracownik już zapomniał o danym zdarzeniu lub od "zawsze" tak robi i nigdy nie było z tym problemów

 unikanie trudnych rozmów w obawie przed reakcją pracownika

 traktowanie pochwały jako codzienną (bezwartościową) rutynę

 

 

Rzeczywistość menedżera to stała praca nad sobą i swoim zespołem.

 

Kiedy trenujemy informację zwrotną to, dopiero wówczas menedżerowie rozumieją jak powinna ta rozmowa przebiegać. Na ogromnym spokoju i panowaniem nas emocjami. Powinna zawierać nasze oczekiwania i konsekwencje danego zachowania. I tu jest właśnie klucz.

Informacja zwrotna powinna dotyczyć zmiany konkretnego zachowania i powinna być pozbawiona generalizacji(Ty zawsze, nigdy itp.)

 

Dlatego wiedza czym jest i jak stosować informację zwrotną jest ważną częścią pracy menedżera.

 

 

Jedną z metod informacji zwrotnej jest:

 

F (fakty)

U (uczucia)

K (konsekwencje)

O (oczekiwania)

 

 

Jeśli jest właściwie stosowana, przynosi naprawdę dobre rezultaty dla obu stron. Jest to informacja zwrotna oparta na przeszłości (zachowaniu, które miało już miejsce).

 

 

Możemy również skorzystać z Feedforward, ukierunkowanym na przyszłość

 

Zamiast powiedzieć: "Po raz drugi spóźniłeś się z przesłaniem danych na czas".

Mówimy: "Chciałbym, abyś od jutra przesyłał dane na czas / do drugiego każdego miesiąca".

Pytamy pracownika jaki ma pomysł/rozwiązanie na to, aby tak właśnie było. Dziękujemy.

 

 

Co myślicie o tej formie informacji zwrotnej?

 

Jak widać, zawsze mamy wybór a unikanie informacji zwrotnej lub niewłaściwe przeprowadzanie rozmowy może kosztować nas utratę autorytetu lub brak zaufania w zespole.

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z INFORMACJI ZWROTNEJ dla siebie lub swojej firmy skontaktuj się z nami mailowo: biuro@businessmakers.pl

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
BUSINESS MAKERS AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / BUSINESS MAKERS DOROTA KLIMALA, WIDOKOWA 1 (56-400 NIECISZÓW), NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Regulamin usług >> / Realizacja: Plutowski.pl

DOROTA KLIMALA

biuro@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA

BUSINESS MAKERS

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet