Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

 ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? 

 

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:

 

+48 721 827 902

+48 506 053 521

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

 

 

lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz:

16 listopada 2023
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
Metoda Just in Time pozwala na precyzyjne dostarczanie materiałów dokładnie wtedy, gdy są potrzebne, co przekłada się na obniżenie kosztów magazynowania, eliminację marnotrawstwa i podniesienie jakości produkcji. Kluczowe
Jakie są najczęstsze błędy przy delegowaniu zadań – i co zrobić, by ich unikać? Ten przewodnik pokazuje 11 konkretnych pomyłek popełnianych przez menedżerów oraz sprawdzone sposoby, jak delegować
Poznaj kluczowe strategie, które pozwolą skutecznie zwiększyć wyniki sprzedażowe: od precyzyjnej analizy potrzeb klienta, przez budowanie zaufania i lojalności, po efektywne techniki sprzedażowe (SPIN Selling, AIDA) oraz metody
Autor: Agnieszka Lisowska Dlaczego pracownicy naprawdę odchodzą z firm? To nie rotacja, to reakcja na złe zarządzanie. Poznaj dane, mechanizmy i konkretne strategie, które pomagają zatrzymać ludzi –
Czym jest przywództwo transformacyjne i jak naprawdę działa? W tym artykule znajdziesz praktyczne przykłady, filary tego stylu zarządzania oraz konkretne narzędzia, które pomagają liderom angażować zespoły, rozwijać ludzi
Świetna robota! Jak widzisz chwalę ich często a nawet myślę, że za często bo nie doceniają tych pochwał"." I tak, daję informację zwrotną, jednak to nie działa. Ileż można powtarzać to samo?"

Informacja zwrotna - wyzwania zarządzania

Autor: Agnieszka Lisowska

 

Świetna robota! Jak widzisz chwalę ich często a nawet myślę, że za często bo nie doceniają tych pochwał"." I tak, daję informację zwrotną, jednak to nie działa. Ileż można powtarzać to samo?"

 

To przykład zaledwie jednej rozmowy z menedżerem na szkoleniu.

 

Diagnoza:

 

 brak znajomości struktury informacji zwrotnej i pochwały

 przekazywanie informacji zwrotnej po czasie, kiedy pracownik już zapomniał o danym zdarzeniu lub od "zawsze" tak robi i nigdy nie było z tym problemów

 unikanie trudnych rozmów w obawie przed reakcją pracownika

 traktowanie pochwały jako codzienną (bezwartościową) rutynę

 

 

Rzeczywistość menedżera to stała praca nad sobą i swoim zespołem.

 

Kiedy trenujemy informację zwrotną to, dopiero wówczas menedżerowie rozumieją jak powinna ta rozmowa przebiegać. Na ogromnym spokoju i panowaniem nas emocjami. Powinna zawierać nasze oczekiwania i konsekwencje danego zachowania. I tu jest właśnie klucz.

Informacja zwrotna powinna dotyczyć zmiany konkretnego zachowania i powinna być pozbawiona generalizacji(Ty zawsze, nigdy itp.)

 

Dlatego wiedza czym jest i jak stosować informację zwrotną jest ważną częścią pracy menedżera.

 

 

Jedną z metod informacji zwrotnej jest:

 

F (fakty)

U (uczucia)

K (konsekwencje)

O (oczekiwania)

 

 

Jeśli jest właściwie stosowana, przynosi naprawdę dobre rezultaty dla obu stron. Jest to informacja zwrotna oparta na przeszłości (zachowaniu, które miało już miejsce).

 

 

Możemy również skorzystać z Feedforward, ukierunkowanym na przyszłość

 

Zamiast powiedzieć: "Po raz drugi spóźniłeś się z przesłaniem danych na czas".

Mówimy: "Chciałbym, abyś od jutra przesyłał dane na czas / do drugiego każdego miesiąca".

Pytamy pracownika jaki ma pomysł/rozwiązanie na to, aby tak właśnie było. Dziękujemy.

 

 

Co myślicie o tej formie informacji zwrotnej?

 

Jak widać, zawsze mamy wybór a unikanie informacji zwrotnej lub niewłaściwe przeprowadzanie rozmowy może kosztować nas utratę autorytetu lub brak zaufania w zespole.

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z INFORMACJI ZWROTNEJ dla siebie lub swojej firmy skontaktuj się z nami mailowo: biuro@businessmakers.pl

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
BUSINESS MAKERS AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / BUSINESS MAKERS DOROTA KLIMALA, WIDOKOWA 1 (56-400 NIECISZÓW), NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Regulamin usług >> / Realizacja: Plutowski.pl

DOROTA KLIMALA

biuro@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA

BUSINESS MAKERS

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet