WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wybierz termin*:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wybierz termin:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

 SZCZEGÓŁY: 

 

 

Terminy do wyboru:

 

10-11.08. 2024

lub 13-14.08.2024

godz. 8:30 - 15:30

 

Cena promocyjna szkolenia dwudniowego:

1399 zł netto + VAT 23%

 

Cena regularna: 1899 zł netto + VAT 23%

Cena promocyjna obowiązuje do 10.07.2024r.

 

Cena zawiera:

 

 Materiały pdf

 Certyfikat odbycia szkolenia

 Możliwość odbycia sesji mentoringowej z trenerem po zakończeniu szkolenia

 

Szkolenie odbywa się online na dedykowanej platformie, do której uczestnicy otrzymują dostęp.

 

 

Zainteresowało Cię to szkolenie?

 

Wypełnij formularz zgłoszeniowy:

Efektywność osobista to szkolenia oraz warsztaty mające na celu uświadomienie mocnych stron oraz talentów. To także wzmocnienie kluczowych dla nas umiejętności oraz doskonalenie skuteczności działań w celu osiągania satysfakcjonujących wyników.
03 czerwca 2024

Profesjonalna obsługa Klienta w trudnych sytuacjach: efektywne zarządzanie zastrzeżeniami

Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności profesjonalnej rozmowy obsługowej z Klientem zgłaszającym niezadowolenie ze współpracy. Uczestnicy zdobędą wiedzę i narzędzia niezbędne do skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, zwiększając satysfakcję Klientów i poprawiając jakość obsługi.

 

 

Dla kogo jest to szkolenie?

 

Szkolenie jest dedykowane wszystkim osobom pracującym w obsłudze Klienta, zarówno na pierwszej linii kontaktu, jak i w działach reklamacji. Adresowane jest do pracowników firm z różnych branż, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i wzmocnić umiejętność utrzymania satysfakcji Klienta na wysokim poziomie.

 

 

Dzień 1

 

Moduł I: Trudne sytuacje a nasze nastawienie i automatyczne reakcje

 

Zrozumienie wpływu emocji na nasze reakcje

Rozpoznawanie i kontrola własnych emocji w trudnych sytuacjach

Techniki samoregulacji i utrzymania profesjonalizmu

 

Moduł II: Psychologia rozmów z „trudnymi Klientami”

 

Zrozumienie psychologii Klienta w sytuacjach konfliktowych

Identyfikacja typów Klientów i odpowiednie strategie komunikacji

Budowanie empatii i zrozumienia wobec Klienta

 

Moduł III: Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy – otwarcie na rozmowę

 

Techniki przełamywania oporu Klienta

Budowanie zaufania i pozytywnego nastawienia do rozmowy

Aktywne słuchanie i odpowiednie zadawanie pytań

 

 

Dzień 2

 

Moduł I: Praca z obiekcjami i wygaszanie emocji Klienta

 

Skuteczne metody pracy z obiekcjami

Techniki deeskalacji emocji

Zarządzanie konfliktem i dochodzenie do porozumienia

 

Moduł II: Badanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy i zamknięcie rozmowy

 

Techniki badania poziomu satysfakcji Klienta

Zamknięcie rozmowy w sposób profesjonalny i pozytywny

Utrzymywanie relacji z Klientem po rozwiązaniu problemu

 

 

Korzyści z uczestnictwa:

 

 Będziesz wiedzieć, jak prowadzić i kontrolować trudne rozmowy np. reklamacyjne: Zdobędziesz umiejętności niezbędne do skutecznego prowadzenia rozmów w sytuacjach konfliktowych, co przyczyni się do poprawy satysfakcji Klientów.

 

 Będziesz wiedzieć, jak świadomie wygaszać negatywne emocje Klienta: Nauczysz się technik deeskalacji emocji, co pozwoli Ci na utrzymanie profesjonalizmu i efektywne zarządzanie trudnymi sytuacjami.

 

 Wzmocnisz umiejętność prowadzenia rozmów z roszczeniowym Klientem: Będziesz potrafić skutecznie radzić sobie z obiekcjami i roszczeniami, co zwiększy Twoją pewność siebie i kompetencje w zakresie obsługi Klienta.

 

 

Szkolenie to pozwoli Ci na podniesienie jakości obsługi Klienta, zwiększenie satysfakcji z oferowanych usług oraz wzmocnienie relacji z Klientami poprzez profesjonalne i skuteczne zarządzanie trudnymi sytuacjami.

 

 

Szkolenie poprowadzą:

 

Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska

Poznaj lepiej prowadzące szkolenie >>

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
BUSINESS MAKERS AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / BUSINESS MAKERS DOROTA KLIMALA, WIDOKOWA 1 (56-400 NIECISZÓW), NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Realizacja: Plutowski.pl

+48 506 053 521

 

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

dklimala@businessmakers.pl

DOROTA KLIMALA

biuro@businessmakers.pl

+48 721 827 902

 

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

alisowska@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA

BUSINESS MAKERS

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet