WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Zainteresowało Cię to szkolenie?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy:

Efektywność osobista to szkolenia oraz warsztaty mające na celu uświadomienie mocnych stron oraz talentów. To także wzmocnienie kluczowych dla nas umiejętności oraz doskonalenie skuteczności działań w celu osiągania satysfakcjonujących wyników.
03 czerwca 2024

Profesjonalna obsługa Klienta w trudnych sytuacjach: efektywne zarządzanie zastrzeżeniami

Szkolenie: Obsługa klienta w trudnych sytuacjach

 

Celem szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta w Trudnych Sytuacjach” jest wzmocnienie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów z Klientami zgłaszającymi niezadowolenie. Uczestnicy zdobędą narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, co przyczyni się do poprawy jakości obsługi i zwiększenia satysfakcji Klientów.

 

 

Do kogo szkolenie jest skierowane?

 

Szkolenie jest dedykowane:
 

 Pracownikom działów obsługi klienta na pierwszej linii kontaktu,

 

 Specjalistom zajmującym się reklamacjami i rozwiązywaniem problemów klienta,

 

 Przedstawicielom firm z różnych branż, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania trudnymi sytuacjami oraz wzmocnić umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami.

 

 

Czego nauczą się uczestnicy?

 

Profesjonalnej obsługi w trudnych sytuacjach

Jak kontrolować emocje i prowadzić rozmowy w sytuacjach konfliktowych.


Deeskalacji negatywnych emocji

Techniki pozwalające na wygaszenie napięcia i przywrócenie profesjonalizmu w trudnych rozmowach.


Radzenia sobie z obiekcjami

Skuteczne metody pracy z klientami zgłaszającymi reklamacje i roszczenia.


Budowania zaufania i pozytywnego nastawienia

Narzędzia pozwalające na tworzenie empatii i zrozumienia wobec klientów.

 

 

Korzyści z uczestnictwa

 

 Uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić i kontrolować trudne rozmowy, w tym rozmowy reklamacyjne. Zdobycie umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia rozmów w sytuacjach konfliktowych przełoży się na poprawę satysfakcji klientów.

 

 Nauczą się świadomie wygaszać negatywne emocje klientów. Poznają techniki deeskalacji, co pozwoli im zachować profesjonalizm i skutecznie zarządzać trudnymi sytuacjami.

 

 Zyskają umiejętność prowadzenia rozmów z roszczeniowymi klientami. Pozwoli to na efektywniejsze radzenie sobie z obiekcjami i roszczeniami, co zwiększy pewność siebie i kompetencje w obsłudze klienta.

 

 

Dzień 1

 

Moduł I: Trudne sytuacje a nasze nastawienie i automatyczne reakcje

 

Zrozumienie wpływu emocji na nasze reakcje

Rozpoznawanie i kontrola własnych emocji w trudnych sytuacjach

Techniki samoregulacji i utrzymania profesjonalizmu

 

Moduł II: Psychologia rozmów z „trudnymi Klientami”

 

Zrozumienie psychologii Klienta w sytuacjach konfliktowych

Identyfikacja typów Klientów i odpowiednie strategie komunikacji

Budowanie empatii i zrozumienia wobec Klienta

 

Moduł III: Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy – otwarcie na rozmowę

 

Techniki przełamywania oporu Klienta

Budowanie zaufania i pozytywnego nastawienia do rozmowy

Aktywne słuchanie i odpowiednie zadawanie pytań

 

 

Dzień 2

 

Moduł I: Praca z obiekcjami i wygaszanie emocji Klienta

 

Skuteczne metody pracy z obiekcjami

Techniki deeskalacji emocji

Zarządzanie konfliktem i dochodzenie do porozumienia

 

Moduł II: Badanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy i zamknięcie rozmowy

 

Techniki badania poziomu satysfakcji Klienta

Zamknięcie rozmowy w sposób profesjonalny i pozytywny

Utrzymywanie relacji z Klientem po rozwiązaniu problemu

 

 

Szkolenie to pozwoli Ci na podniesienie jakości obsługi Klienta, zwiększenie satysfakcji z oferowanych usług oraz wzmocnienie relacji z Klientami poprzez profesjonalne i skuteczne zarządzanie trudnymi sytuacjami.

 

 

Szkolenie poprowadzą:

 

Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska

Poznaj lepiej prowadzące szkolenie >>

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
BUSINESS MAKERS AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / BUSINESS MAKERS DOROTA KLIMALA, WIDOKOWA 1 (56-400 NIECISZÓW), NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Realizacja: Plutowski.pl

DOROTA KLIMALA

biuro@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA

BUSINESS MAKERS

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet