WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

 ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? 

 

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:

 

+48 721 827 902

+48 506 053 521

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

 

 

lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz:

Efektywność osobista to szkolenia oraz warsztaty mające na celu uświadomienie mocnych stron oraz talentów. To także wzmocnienie kluczowych dla nas umiejętności oraz doskonalenie skuteczności działań w celu osiągania satysfakcjonujących wyników.
31 stycznia 2025

Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach szkolenie dla obsługi klienta i sprzedawców

Obsługa klienta w trudnych sytuacjach - szkolenie dla obsługi klienta i sprzedawców

 

Celem szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach” jest wzmocnienie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów z klientami zgłaszającymi niezadowolenie.

 

Uczestnicy zdobędą narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, co przyczyni się do poprawy jakości obsługi i zwiększenia satysfakcji Klientów.

 

 

Do kogo szkolenie jest skierowane?

 

Szkolenie jest dedykowane:
 

 Pracownikom działów obsługi klienta na pierwszej linii kontaktu

 

 Specjalistom zajmującym się reklamacjami i rozwiązywaniem problemów klienta

 

 Przedstawicielom firm z różnych branż, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie zarządzania trudnymi sytuacjami oraz wzmocnić umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami

 

 

Czego nauczą się uczestnicy?

 

Profesjonalnej obsługi w trudnych sytuacjach

 

Jak kontrolować emocje i prowadzić rozmowy w sytuacjach konfliktowych.


Deeskalacji negatywnych emocji

 

Techniki pozwalające na wygaszenie napięcia i przywrócenie profesjonalizmu w trudnych rozmowach.


Radzenia sobie z obiekcjami

 

Skuteczne metody pracy z klientami zgłaszającymi reklamacje i roszczenia.


Budowania zaufania i pozytywnego nastawienia

 

Narzędzia pozwalające na tworzenie empatii i zrozumienia wobec klientów.

 

 

Korzyści z uczestnictwa:

 

 Uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić i kontrolować trudne rozmowy, w tym rozmowy reklamacyjne. Zdobycie umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia rozmów w sytuacjach konfliktowych przełoży się na poprawę satysfakcji klientów

 

 Nauczą się świadomie wygaszać negatywne emocje klientów. Poznają techniki deeskalacji, co pozwoli im zachować profesjonalizm i skutecznie zarządzać trudnymi sytuacjami

 

 Zyskają umiejętność prowadzenia rozmów z roszczeniowymi klientami. Pozwoli to na efektywniejsze radzenie sobie z obiekcjami i roszczeniami, co zwiększy pewność siebie i kompetencje w obsłudze klienta

 

 

Program szkolenia:

 

Moduł I: Trudne sytuacje a nasze nastawienie i automatyczne reakcje

 

Zrozumienie wpływu emocji na nasze reakcje

Rozpoznawanie i kontrola własnych emocji w trudnych sytuacjach

Techniki samoregulacji i utrzymania profesjonalizmu

 

Moduł II: Psychologia rozmów z „trudnymi klientami”

 

Zrozumienie psychologii klienta w sytuacjach konfliktowych

Identyfikacja typów klientów i odpowiednie strategie komunikacji

Budowanie empatii i zrozumienia wobec klienta

 

Moduł III: Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy – otwarcie na rozmowę

 

Techniki przełamywania oporu klienta

Budowanie zaufania i pozytywnego nastawienia do rozmowy

Aktywne słuchanie i odpowiednie zadawanie pytań

 

Moduł IV: Praca z obiekcjami i wygaszanie emocji klienta

 

Skuteczne metody pracy z obiekcjami

Techniki deeskalacji emocji

Zarządzanie konfliktem i dochodzenie do porozumienia

 

Moduł V: Badanie satysfakcji klienta z uzyskanej pomocy i zamknięcie rozmowy

 

Techniki badania poziomu satysfakcji klienta

Zamknięcie rozmowy w sposób profesjonalny i pozytywny

Utrzymywanie relacji z klientem po rozwiązaniu problemu

 

 

Szkolenie to pozwoli Ci na podniesienie jakości obsługi klienta, zwiększenie satysfakcji z oferowanych usług oraz wzmocnienie relacji z Klientami poprzez profesjonalne i skuteczne zarządzanie trudnymi sytuacjami.

 

 

Szkolenie poprowadzą:

 

Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska

Poznaj lepiej prowadzące szkolenie >>

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
BUSINESS MAKERS AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / BUSINESS MAKERS DOROTA KLIMALA, WIDOKOWA 1 (56-400 NIECISZÓW), NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Regulamin usług >> / Realizacja: Plutowski.pl

DOROTA KLIMALA

biuro@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA

BUSINESS MAKERS

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet