Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy (opcjonalnie):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

 ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? 

 

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:

 

+48 721 827 902

+48 506 053 521

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

 

 

lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz:

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Imię i nazwisko*:

Nazwa firmy:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Sprzedaż i obsługa klienta to indywidualnie dopasowane do potrzeb danej organizacji szkolenia oraz warsztaty o różnym stopniu zaawansowania, skierowane do handlowców oraz doradców. Celem jest doskonalenie umiejętności oraz postaw sprzedażowych.
05 listopada 2022

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE - Szkolenie dla pracowników administracji publicznej

 

Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta w Urzędzie” ma na celu podniesienie standardów obsługi w jednostkach administracji publicznej poprzez rozwinięcie kluczowych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych pracowników. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie obsługiwać klientów w oparciu o nowoczesne standardy, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jak budować pozytywny wizerunek urzędu. Program szkolenia kładzie nacisk na komunikację, profesjonalizm oraz budowanie zaufania i lojalności klientów urzędu.

 

 

 

Do kogo szkolenie jest skierowane?

 

Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta w Urzędzie” jest skierowane do:

 

 Pracowników administracji publicznej, którzy na co dzień obsługują klientów,

 

 Osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku urzędu oraz za kontakt z interesantami,

 

 Każdego pracownika urzędu, który chce podnieść swoje kompetencje w zakresie profesjonalnej obsługi klienta.

 

 

 

Czego nauczą się uczestnicy?

 

Profesjonalnej obsługi klienta

Uczestnicy poznają najnowsze standardy obsługi klienta oraz dowiedzą się, jak skutecznie komunikować się z klientami urzędu.

 

Skutecznej komunikacji

Uczestnicy nauczą się, jak prowadzić rozmowy w sposób jasny i zrozumiały, oraz jak radzić sobie z barierami komunikacyjnymi.

 

Radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Szkolenie pomoże uczestnikom rozwijać techniki samoregulacji, które pozwolą na utrzymanie spokoju i profesjonalizmu w sytuacjach stresowych.

 

Budowania pozytywnego wizerunku urzędu

Uczestnicy dowiedzą się, jak profesjonalna obsługa przekłada się na postrzeganie urzędu przez klientów i jak budować zaufanie.

 

 

 

Moduły szkolenia:

 

Moduł I: Rola obsługi klienta w urzędzie

 

Klienci kiedyś, dzisiaj i jutro – jak zmieniają się wymagania i standardy obsługi?,

Znaczenie profesjonalnej obsługi klienta w administracji publicznej,

Kształtowanie kompetentnej postawy profesjonalisty (wiedza, umiejętności, postawa).

 

Moduł II: Skuteczna komunikacja z klientem

 

Podstawy komunikacji opartej na stylach zachowań wg Thomasa Eriksona,

Techniki aktywnego słuchania – jak lepiej zrozumieć potrzeby klienta?,

Skuteczne zadawanie pytań i wyjaśnianie procedur urzędowych,

Radzenie sobie z barierami komunikacyjnymi.

 

Moduł III: Trudne sytuacje w obsłudze klienta

 

Co powoduje, że kontakt z klientem może być stresujący?,

Strategie dostosowywania komunikacji do stylów zachowań klientów,

Techniki samoregulacji – jak zachować spokój i profesjonalizm w trudnych momentach.

 

Moduł IV: Budowanie pozytywnego wizerunku urzędu

 

Kultura obsługi klienta w urzędzie – zasady i standardy,

Jak budować zaufanie i lojalność klientów?,

Wpływ profesjonalnej obsługi na wizerunek urzędu,

Podsumowanie kluczowych zagadnień omówionych podczas szkolenia.

 

 

Okazja dla pracowników administracji publicznej do rozwoju swoich kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi interesantów, co bezpośrednio przekłada się na jakość usług świadczonych przez urząd. 

 

Szkolenie może ulec modyfikacji i personalizacji po diagnozie potrzeb rozwojowych, dzięki czemu jeszcze lepiej będzie dostosowane do potrzeb organizacji i uczestników.

 

 

Szkolenie poprowadzą:

 

Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska

Poznaj lepiej prowadzące szkolenie >>

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet
BUSINESS MAKERS AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / BUSINESS MAKERS DOROTA KLIMALA, WIDOKOWA 1 (56-400 NIECISZÓW), NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Realizacja: Plutowski.pl

DOROTA KLIMALA

biuro@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA

BUSINESS MAKERS

WSPIERAMY ROZWÓJ FIRM i inspirujemy do zmian oraz tworzenia nowych rozwiązań! Wsparcie menadżerów, badania DISC, webinary dla firm, mentoring, coaching, Akademia Kobiet