ZAINTERESOWAŁY CIĘ NASZE SZKOLENIA?
Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły:
+48 721 827 902
+48 506 053 521
(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)
Napisz do nas:
biuro@businessmakers.pl
lub złóż wstępne zapytanie poprzez poniższy formularz:
Sprzedaż i obsługa klienta to indywidualnie dopasowane do potrzeb danej organizacji szkolenia oraz warsztaty o różnym stopniu zaawansowania, skierowane do handlowców oraz doradców. Celem jest doskonalenie umiejętności oraz postaw sprzedażowych.
Przykładowe tematy:
ABC Handlowca poziom I
Negocjacje handlowe
Asertywność i trudne sytuacje w obsłudze Klienta
Rozmowa handlowa
Zarządzanie sobą w czasie
Poznaj swojego klienta - komunikacja w oparciu o model DISC
A jak Automotywacja w pracy handlowca
Odporność psychiczna w pracy handlowca
Komunikacja w cyfrowym świecie
Cold calling - telefoniczna sprzedaż & obsługa klienta
Dla kogo:
Handlowców oraz doradców poszukujących nowych, praktycznych narzędzi, możliwych do zaimplementowania w środowisku pracy
Handlowców oraz doradców rozpoczynających pracę
Menadżerów oraz liderów, dla których wiedza sprzedażowa jest podstawą do monitorowania oraz wspierania pracy swojego zespołu
Przedsiębiorców poszukujących nowych rozwiązań w pozyskiwaniu oraz obsłudze klientów w ich branży
Korzyści:
Pozyskanie oraz wzmocnienie kluczowych umiejętności sprzedażowych, niezbędnych w zmiennej rzeczywistości sprzedażowej
Poznanie skutecznych narzędzi sprzedażowych, dopasowanych do trudności oraz doświadczeń uczestników
Nabycie umiejętności rozpoznawania typologii klientów oraz dopasowania do nich odpowiedniej komunikacji
Zwiększenie motywacji w pozyskiwaniu klienta oraz w realizacji celów sprzedażowych
OKOŁO 90% BADANYCH STWIERDZIŁO, ŻE OBSŁUGA MA WPŁYW NA SPRZEDAŻ I DOŚWIADCZENIE KLIENTA
*Raport State of Customer Support 2020
Dlatego, tak ważne jest zrozumienie siły oddziaływania motywacji, zaangażowania oraz przekonań i nawyków na jakość oraz obsługę klienta w danej organizacji.
AŻ 73% KLIENTÓW JEST SKŁONNA ZAPŁACIĆ WIĘCEJ ZA LEPSZE DOŚWIADCZENIE. JEDNOCZEŚNIE TYLKO 43% KLIENTÓW JEST ZADOWOLONYCH ZE SPOSOBU, W JAKI SĄ OBSŁUGIWANI OBECNIE ORAZ ZE SWOJEGO DOŚWIADCZENIA Z FIRMAMI I MARKAMI
*Badanie przeprowadzone w USA przez PwC, Future of Customer Experience Survey