BUSINESS MAKERS

SZKOLENIA

BADANIA

AGNIESZKA LISOWSKA

+48 721 827 902

 

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

DOROTA KLIMALA

+48 506 053 521

 

(Pon. - Pt. 8:00 - 18:00)

 

Napisz do nas:

biuro@businessmakers.pl

AGNIESZKA LISOWSKA, WILKÓW 1A, 58-125 PSZENNO, NIP: 8842300899, REGON: 385500365 / DOROTA KLIMALA, NIECISZÓW 64TA (56-400),  NIP: 9111661991, REGON: 021713880 / ADRES E-MAIL: BIURO@BUSINESSMAKERS.PL, TEL.  +48 721 827 902
 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed
wyrażeniem  zgód na przetwarzanie danych (zobacz) / Realizacja: Plutowski.pl

Sprzedaż i obsługa klienta to indywidualnie dopasowane do potrzeb danej organizacji szkolenia oraz warsztaty o różnym stopniu zaawansowania, skierowane do handlowców oraz doradców. Celem jest doskonalenie umiejętności oraz postaw sprzedażowych.

 

Przykładowe tematy:

 

 ABC Handlowca poziom I

 Negocjacje handlowe

 Asertywność i trudne sytuacje w obsłudze Klienta

 Rozmowa handlowa

 Zarządzanie sobą w czasie

 Poznaj swojego klienta - komunikacja w oparciu o model DISC

 A jak Automotywacja w pracy handlowca

 Odporność psychiczna w pracy handlowca

 Komunikacja w cyfrowym świecie

 Cold calling - telefoniczna sprzedaż & obsługa klienta

 

Dla kogo:

 

 Handlowców oraz doradców poszukujących nowych, praktycznych narzędzi, możliwych do zaimplementowania w środowisku pracy

 Handlowców oraz doradców rozpoczynających pracę

 Menadżerów oraz liderów, dla których wiedza sprzedażowa jest podstawą do monitorowania oraz wspierania pracy swojego zespołu

 Przedsiębiorców poszukujących nowych rozwiązań w pozyskiwaniu oraz obsłudze klientów w ich branży

 

Korzyści:

 

 Pozyskanie oraz wzmocnienie kluczowych umiejętności sprzedażowych, niezbędnych w zmiennej rzeczywistości sprzedażowej

 Poznanie skutecznych narzędzi sprzedażowych, dopasowanych do trudności oraz doświadczeń uczestników

 Nabycie umiejętności rozpoznawania typologii klientów oraz dopasowania do nich odpowiedniej komunikacji

 Zwiększenie motywacji w pozyskiwaniu klienta oraz w realizacji celów sprzedażowych

 

 

OKOŁO 90% BADANYCH STWIERDZIŁO, ŻE OBSŁUGA MA WPŁYW NA SPRZEDAŻ I DOŚWIADCZENIE KLIENTA

 

*Raport State of Customer Support 2020

 

Dlatego, tak ważne jest  zrozumienie siły oddziaływania motywacji, zaangażowania oraz przekonań i nawyków na jakość oraz obsługę klienta w danej organizacji.

 

 

AŻ 73% KLIENTÓW JEST SKŁONNA ZAPŁACIĆ WIĘCEJ ZA LEPSZE DOŚWIADCZENIE. JEDNOCZEŚNIE TYLKO 43% KLIENTÓW JEST ZADOWOLONYCH ZE SPOSOBU, W JAKI SĄ OBSŁUGIWANI OBECNIE ORAZ ZE SWOJEGO DOŚWIADCZENIA Z FIRMAMI I MARKAMI

 

*Badanie przeprowadzone w USA przez PwC, Future of Customer Experience Survey

Sprzedaż i obsługa klienta

05 listopada 2022

 BEZPŁATNA KONSULTACJA 

 

Umów się z nami na bezpłatną, wstępną konsultację, podczas której omówimy ważne dla Ciebie kwestie związane z rozwojem Twoim lub Twojego zespołu.

 

Dzięki temu będziemy mogli zaproponować Tobie najlepsze rozwiązanie - w 100% dopasowane do potrzeb Twojej działalności.

 

Rozmowa telefoniczna trwa do 30 minut i nie zobowiązuje do podjęcia dalszej współpracy.

Imię*:

Nazwisko*:

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola

Imię*:

Nazwisko*:

Adres e-mail*:

Numer telefonu:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę Agnieszkę Lisowską, Wilków 1A, 58-125 Pszenno, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu lub adres e-mail, niezbędnego do przekazania oferty handlowej.

PROSZĘ O KONTAKT
PROSZĘ O KONTAKT
Dziękujemy za wiadomość!

Wypełnij proszę wymagane pola