Celem szkolenia „Trudne i odważne rozmowy z pracownikami” jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia wymagających rozmów w sposób asertywny, konstruktywny i efektywny.
Uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie z emocjami, stresującymi sytuacjami i napięciem podczas trudnych rozmów z pracownikami. Szkolenie dostarczy praktycznych narzędzi, które pomogą w egzekwowaniu obowiązków, dyscyplinowaniu oraz motywowaniu zespołów.
Szkolenie jest skierowane do:
Prowadzenia trudnych rozmów
Uczestnicy dowiedzą się, czym jest trudna rozmowa i jak unikać najczęstszych błędów podczas jej przeprowadzania.
Efektywnej komunikacji
Nauczą się właściwej struktury rozmowy, jak zadawać odpowiednie pytania, jak kontrolować emocje oraz zarządzać stresem.
Zarządzania stresem
Uczestnicy opanują techniki asertywnej komunikacji i kontrolowania własnych emocji podczas trudnych rozmów.
Rozróżniania typów rozmów
Uczestnicy poznają różnice między egzekwowaniem a dyscyplinowaniem, a także nauczą się przeprowadzać rozmowy korygujące i dyscyplinujące.
Motywowania pracowników
Szkolenie nauczy, jak korzystać z feedforward i jak doceniać oraz chwalić pracowników w sposób motywujący.
Moduł I. Wprowadzenie do trudnych rozmów
Moduł II. Trudne rozmowy – zasady
Moduł III. Trening trudnych rozmów
Moduł III. Dialog motywujący
Szkolenie Trudne i odważne rozmowy z pracownikami jest idealnym rozwiązaniem dla liderów i menedżerów, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w prowadzeniu trudnych rozmów, poprawić relacje z zespołem oraz skutecznie zarządzać emocjami i stresem w pracy.
Szkolenie może ulec modyfikacji i personalizacji po diagnozie potrzeb rozwojowych, dzięki czemu jeszcze lepiej będzie dostosowane do potrzeb organizacji i uczestników.
Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska
Zainteresowało Cię to szkolenie?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy:
+48 721 827 902
(Pon. – Pt. 8:00 – 18:00)
Napisz do nas:
alisowska@businessmakers.pl
+48 506 053 521
(Pon. – Pt. 8:00 – 18:00)
Napisz do nas:
dklimala@businessmakers.pl