SZCZEGÓŁY:
Terminy do wyboru:
10-11.08. 2024
lub 13-14.08.2024
godz. 8:30 - 15:30
Cena promocyjna szkolenia dwudniowego:
1399 zł netto + VAT 23%
Cena regularna: 1899 zł netto + VAT 23%
Cena promocyjna obowiązuje do 10.07.2024r.
Cena zawiera:
Materiały pdf
Certyfikat odbycia szkolenia
Możliwość odbycia sesji mentoringowej z trenerem po zakończeniu szkolenia
Szkolenie odbywa się online na dedykowanej platformie, do której uczestnicy otrzymują dostęp.
Zainteresowało Cię to szkolenie?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy:
Celem szkolenia „Trudne i Odważne Rozmowy z Pracownikami” jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia wymagających rozmów w sposób asertywny, konstruktywny i efektywny. Uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie z emocjami, stresującymi sytuacjami i napięciem podczas trudnych rozmów z pracownikami. Szkolenie dostarczy praktycznych narzędzi, które pomogą w egzekwowaniu obowiązków, dyscyplinowaniu oraz motywowaniu zespołów.
Do kogo szkolenie jest skierowane?
Szkolenie „Trudne i Odważne Rozmowy z Pracownikami” jest skierowane do:
Osób zarządzających zespołami, które muszą regularnie prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
Obecnych lub przyszłych liderów, brygadzistów, mistrzów,
Wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności komunikacji i prowadzenia trudnych rozmów w pracy.
Uczestnicy dowiedzą się, czym jest trudna rozmowa i jak unikać najczęstszych błędów podczas jej przeprowadzania.
Nauczą się właściwej struktury rozmowy, jak zadawać odpowiednie pytania, jak kontrolować emocje oraz zarządzać stresem.
Uczestnicy opanują techniki asertywnej komunikacji i kontrolowania własnych emocji podczas trudnych rozmów.
Uczestnicy poznają różnice między egzekwowaniem a dyscyplinowaniem, a także nauczą się przeprowadzać rozmowy korygujące i dyscyplinujące.
Szkolenie nauczy, jak korzystać z feedforward i jak doceniać oraz chwalić pracowników w sposób motywujący.
Lepsze przygotowanie do trudnych rozmów: Uczestnicy nauczą się, jak odpowiednio przygotować się do rozmów, aby unikać błędów i kontrolować emocje.
Poprawa umiejętności komunikacyjnych: Uczestnicy opanują umiejętność asertywnego i konstruktywnego komunikowania się, zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie.
Zarządzanie emocjami i stresem: Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie kontrolować swoje emocje oraz zarządzać stresem podczas rozmów w trudnych sytuacjach.
Rozróżnianie technik zarządzania: Uczestnicy dowiedzą się, kiedy i jak stosować różne techniki rozmowy: korygujące, dyscyplinujące oraz motywujące.
Motywowanie pracowników: Szkolenie pokaże, jak efektywnie motywować pracowników, korzystając z doceniania i narzędzi feedforward.
Blok I: Wprowadzenie do trudnych rozmów
Definicja trudnej rozmowy,
Najczęstsze błędy w przeprowadzaniu trudnych rozmów,
Nastawienie, przekonania, ocena i etykietowanie,
Struktura rozmowy.
Blok II: Trudne rozmowy - zasady
Przygotowanie do trudnej rozmowy – fundamenty,
Elementy właściwej komunikacji: zachowania werbalne i niewerbalne, aktywne słuchanie, uważność,
Sztuka zadawania właściwych pytań oraz budowania argumentacji,
Kontrola emocji i zarządzanie stresem w trakcie trudnej rozmowy,
Asertywność menedżera.
Blok III: Trening trudnych rozmów
Różnice między egzekwowaniem a dyscyplinowaniem,
Rozmowa korygująca a dyscyplinująca,
Przykłady trudnych rozmów (przekraczanie granic, przekazywanie trudnych decyzji, rozmowy dotyczące zmiany zachowania w pracy, reakcje na krytykę).
Blok IV: Dialog motywujący
Docenianie i pochwały,
Feedforward jako narzędzie budowania motywacji.
Szkolenie Trudne i Odważne Rozmowy z Pracownikami jest idealnym rozwiązaniem dla liderów i menedżerów, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje w prowadzeniu trudnych rozmów, poprawić relacje z zespołem oraz skutecznie zarządzać emocjami i stresem w pracy.
Szkolenie może ulec modyfikacji i personalizacji po diagnozie potrzeb rozwojowych, dzięki czemu jeszcze lepiej będzie dostosowane do potrzeb organizacji i uczestników.
Szkolenie poprowadzą:
Dorota Klimala oraz Agnieszka Lisowska